YLI 50 € TILAUKSET POSTIKULUITTA!
YLI 50 € TILAUKSET POSTIKULUITTA!
Ostoskori 0

Vaihdot ja palautukset

Vääriä tai vahingoittuneita/viallisia tuotteita koskevat valitukset on jätettävä 30 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Kuljetuksessa kadonneiden pakettien osalta kaikki vaatimukset on jätettävä viimeistään 30 päivän kuluttua arvioidusta toimituspäivästä. Mikäli virhe on aiheutunut yrityksemme tai omien yhteistyökumppaneidemme / alihankkijoidemme toiminnasta, korvaamme tuotteen / tuotteiden hinnan toimituskuluineen täysimääräisesti. 

Virheettömien tuotteiden osalta noudatamme 30 vuorokauden pituista kaupan purku- ja peruutusoikeutta. Asiakkaan tulee ottaa meihin yhteyttä 30 vuorokauden kuluessa siitä, kun hän on lähetysseurannan mukaan vastaanottanut tuotteen ja pyytää kaupan purkua. Asiakkaan tulee tällöin palauttaa tuote jälleenmyyntikelpoisena antamaamme osoitteeseen postitse (tai muulla sovitulla tavalla) omalla kustannuksellaan. Palautusoikeus ei kuitenkaan koske mukeja.

Tuotteen suojamuovin rikkominen ja vaatteen päälle sovittaminen ei tee siitä vielä jälleenmyyntikelvotonta, mutta muuten palautettavan tuotteen on oltava kunnoltaan uutta vastaava ja jälleenmyyntikelpoinen. Toimitustavaksi asiakkaan tulee valita lähetysseurannalla varustettu postilähetys tai muu vastaava tapa, jossa lähetyksen kulkua voidaan seurata tai sen perille toimitus varmentaa. Verkkokauppamme palauttaa tuotteiden hinnan asiakkaalle saatuaan palautettavat tuotteet tai kun lähetys lähetysseurannan mukaan on toimitettu antamaamme palautusosoitteeseen.

Valitettavasti emme voi tarjota virheettömän tuotteen maksutonta palautusoikeutta, koska emme voi myydä uudelleen meille palautettavia tuotteita oman myyntivaraston ja säilytysmahdollisuuksien puutteen vuoksi. Lahjoitamme kaikki jälleenmyyntikelpoiset palautettavat tuotteet harkinnanvaraisiin kohteisiin hyväntekeväisyystarkoituksessa. Ja koska verkkokaupallamme on myös vihaajia, maksuton palautusmahdollisuus antaisi myös helpon mahdollisuuden ilkivaltaisiin tilauksiin ja toimintamme sabotointiin.

Muut palautukset 

Väärä osoite: Jos asiakkaan tilauksen yhteydessä antama osoite on kuriirin tai postin mielestä riittämätön, lähetys palautuu meille. Mikäli asiakas haluaa lähetyksen lähetettävän uudelleen toiseen osoitteeseen, vastaa hän itse jälleenlähetyksen kustannuksista, ellei perille toimittamattomuus johdu postin tai kuriiriyrityksen virheellisestä toiminnasta. 

Lunastamattomat lähetykset: Asiakas vastaa itse lunastamattomien lähetysten jälleenlähetyksen toimituskuluista.

Tuotevaihdot: Mikäli asiakas haluaa vaihtaa virheettömän tuotteen toiseen, tulee hänen ottaa yhteyttä meihin 30 päivän kuluessa toimituksen saapumisesta. Tuotevaihdossa noudatetaan sovelletusti sitä mitä ylempänä on kerrottu kaupan purkuehdoista. Asiakkaan tulee siis palauttaa tuote jälleenmyyntikelpoisena antamaamme osoitteeseen postitse (tai muulla sovitulla tavalla) omalla kustannuksellaan. Mukeja vaihto-oikeus ei koske.

Tuotteen suojamuovin rikkominen ja vaatteen päälle sovittaminen ei tee siitä vielä jälleenmyyntikelvotonta, mutta muuten palautettavan tuotteen on oltava kunnoltaan uutta vastaava ja jälleenmyyntikelpoinen. Toimitustavaksi asiakkaan tulee valita lähetysseurannalla varustettu postilähetys tai muu vastaava tapa, jossa lähetyksen kulkua voidaan seurata tai sen perille toimitus varmentaa. Verkkokauppamme lähettää korvaavat tuotteet saatuaan palautettavat tuotteet tai kun palautuslähetys lähetysseurannan mukaan on toimitettu antamaamme palautusosoitteeseen.

Vaihtoehtona asiakkaan omalla kustannuksella tapahtuvalle tuotteen palauttamiselle tarjoamme tarjoamme mahdollisuuden ostaa uudet korvaavat tuotteet omakustannushintaan 50 prosentin alennuksella. Asiakas saa tällöin pitää alkuperäisen tilauksensa tuotteet ja halutessaan lahjoittaa tai myydä ne edelleen. Hyvitämme asiakkaalle myös postimaksun, ellei uuden tilauksen kokonaisarvo ylitä ilmaiseen toimitukseen oikeuttavaa 50 € yhteissummaa, jolloin hyvitys on automaattinen.

Toimituksessa vahingoittuneet tai kadonneet tuotteet: Kuljetuksessa vahingoittuneiden tai kadonneiden tuotteiden osalta pyrimme ensisijaisesti toimittamaan tilalle uudet, korvaavat tuotteet. Mikäli tämä ei ole mahdollista, korvaamme asiakkaan tilauksen hinnan täysimääräisesti.